Je boodschappen online

Welke leveringszones worden bediend en welke leveringsrondes zijn beschikbaar?

Klik hier om de postcodes waar wij leveren te ontdekken.


Download onze leveringszones

Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag
Brussel 9u-12u 9u-12u 9u-12u 9u-12u 9u-12u 9u-12u
11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u
15u30-17u30 15u30-17u30 15u30-17u30 15u30-17u30 15u30-17u30
17u-18u30 17u-18u30 17u-18u30 17u-18u30 17u-18u30
18u-20u 18u-20u 18u-20u 18u-20u 18u-20u
Waals-Brabant 9u-12u 9u-12u 9u-12u 9u-12u 9u-12u 9u-12u
11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u
Vlaams-Brabant 9u-12u 9u-12u 9u-12u 9u-12u 9u-12u 9u-12u
11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u
Antwerpen 9u-12u 9u-12u 9u-12u 9u-12u 9u-12u 9u-12u
11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u
15u30-17u30 15u30-17u30 15u30-17u30 15u30-17u30 15u30-17u30
17u-18u30 17u-18u30 17u-18u30 17u-18u30 17u-18u30
18u-20u 18u-20u 18u-20u 18u-20u 18u-20u
Leuven 9u-12u 9u-12u 9u-12u 9u-12u 9u-12u 9u-12u
11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u
Luik 9u-12u 9u-12u 9u-12u 9u-12u 9u-12u
11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u
Namen 9u-12u 9u-12u 9u-12u
11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u
Charleroi 9u-12u 9u-12u 9u-12u
11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u
Bergen - La Louvière 9u-12u 9u-12u 9u-12u 9u-12u
11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u
Gent 9u-12u 9u-12u 9u-12u
11u30-14u 11u30-14u 11u30-14u

Hoe een account aanmaken en voor het eerst online boodschappen doen op Delhaize.be?

1. Als nieuwe klant maak ik een account aan op Delhaize.be

Klik op Meld je aan of maak een profiel aan

Klik in het kader Nieuw bij delhaize.be op
Een profiel aanmaken.

Schrijf je nu in

Vul het formulier volledig in en bevestig. Voeg ook je plus-kaartnummer aan je profiel toe, zo ontvang je steeds je plus-punten bij elke online reservatie.

2. Ik doe mijn boodschappen online en ik kies een leveringswijze

Selecteer een eerste product.

Kies tussen deze 2 opties, eens je het eerste product in je mandje geplaatst hebt.

Selecteer de Collect van je keuze of vul het leveringsadres in. Kies vervolgens de datum en het uur dat je het best past.


3. Ik ontvang de levering thuis en betaal bij levering

Ga naar Mandje bekijken

Geef je promocode in als je die hebt. Om het je gemakkelijk te maken, krijg je vooraf een sms met het geschatte tijdstip van je levering.

Beëindig je aankopen met Afronden. Je betaalt je boodschappen rechtstreeks in de Collect of aan de chauffeur.

Welke betaalmiddelen worden aanvaard?

Bij levering betaal je aan de chauffeur met debetkaart (Bancontact), kredietkaart (Visa, Mastercard, American Express) of elektronische maaltijdcheques. Voor de veiligheid van onze chauffeurs is cash geld niet toegelaten.

Voor bedrijven is betaling via overschrijving mogelijk onder bepaalde voorwaarden. Voor meer informatie kan je contact opnemen met onze klantendienst.

Bij de levering krijg je een gedetailleerde leveringsbon, en de dag na de levering krijg je per e-mail een factuur toegestuurd.

Hoeveel kost deze dienst?

Levering aan huis kost € 5,45 als je het product van de week bij je reservatie voegt. Zoniet is er een forfait van € 9,95 van toepassing.

Vergeet niet dat iedere 1ste reservatie die thuis wordt geleverd, gratis is!

In bepaalde gevallen kunnen er bijkomende kosten worden aangerekend (deze zullen duidelijk vermeld worden op de website in het overzicht van je winkelkar):

Worden er kortingsbonnen aanvaard?

Kortingsbonnen kan je afgeven aan de chauffeur bij de betaling. Ze worden meteen van je totaalbedrag afgetrokken. Je bonnen van € 5 kan je ook afgeven.

Tip: vergeet je plus-kaart niet te koppelen aan je account om verder plus-punten te sparen!

Hoe wordt de versheid van de geleverde producten gegarandeerd?

Delhaize verbindt zich ertoe dat je boodschappen in optimale kwaliteit bij je worden afgeleverd. Voor thuislevering wordt je reservatie, eenmaal ze is klaargemaakt, vervoerd in een bestelwagen die een ruimte heeft voor producten die op kamertemperatuur kunnen worden bewaard en een koelzone voor verse producten. Diepvriesproducten worden in speciale koelboxen met droogijs bewaard.

Kan ik mijn leeggoed meegeven met de chauffeur?

Omwille van logistieke redenen kunnen onze chauffeurs geen leeggoed meer terugnemen. Uiteraard kan je het terugbrengen naar de dichtstbijzijnde Delhaize-winkel.

Nog niet overtuigd?

De voordelen die delhaize.be biedt, zouden je definitief moeten overtuigen … Waarom moet ik het doen?

Nog vragen? Raadpleeg ook onze FAQ.

Voor alle andere informatie of vragen is onze klantendienst beschikbaar op het nummer 0800/95 713 of via ons contactformulier.


Schrijf je nu in